maandag 26 augustus 2013

Chaos...


Het is op het moment een beetje chaos, chaos in m'n hoofd en chaos in huis...

In m'n hoofd omdat ik op dit moment zoveel moet regelen, moet onthouden en omdat ik wil dat alles goed gaat...

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk allemaal, de drukte op m'n werk, maar ja, soms loopt je hoofd gewoon een beetje over...

En het is zo gek, hoe drukker m'n hoofd wordt, hoe meer ik de neiging heb om in huis op te gaan ruimen, weer van alles wil veranderen en aanpakken, terwijl ik daar dus eigenlijk helemaal geen tijd voor heb...

En nu is dus in m'n hele huis een grote puinhoop, omdat ik bedacht had dat de trap maar eens geschilderd moest worden, niet volgende week ofzo, maar nu...

En wat komen daar een spullen onder vandaan, kapstok moest leeg, schoenenrekken moesten leeg, sportspullen moesten aan de kant....

En dan heb ik het nog niet over alle stof van het schuren....

Dus in m'n huis staan overal en nergens spullen, kun je je naam schrijven in het stof, maar... ik vind het heerlijk als ik zie hoe het dan opknapt! En eerlijk is eerlijk, ik hoef alleen maar aanwijzingen te geven en oudste zoon met z'n vader zijn flink aan het werk en het wordt mooi! Wat ik dan doe? Toch maar ergens poetsen waar het tenminste nog een beetje zin heeft: de badkamer!

Gelukkig, morgen mag ik weer werken, even geen chaos om me heen, alleen maar in m'n hoofd, wat een rust!

Lieve groetjes,
Elly



13 opmerkingen:

Unknown zei

Mmmmmmmm, herkenbaar, geniet maar lekker van die kleine momenten voor jezelf, ME-time :-)
Liefs, Sonja

Ger zei

Even door het stof happen.....
maar dan heb je ook weer een mooie frisse trap.

stof??....zie geen stof,wel een opgeruimde stofvrije badkamer waar jij leuke foto's van maakten.

Veel werkplezier en succes met de klus!!

Lieve groet,
Ger

Anoniem zei

Je foto's zien er mooi en opgeruimd uit, Elly!
Maar je hebt in elk geval het vooruitzicht dat het mooi wordt. En dan wordt de chaos ook weer opgeruimd!
En als je vanavond naar bed gaat, komt er een stralende badkamer je tegemoet.
Veel succes!

Lieve groet,
Gerry

Annemiek zei

Succes ! Op je foto's is geen stof te zien hoor !
Ziet er zoals altijd weer super gezellig uit ....

Groetjes , Annemiek

Miranda V zei

Als ik teveel aan mijn hoofd heb, heb ik ook de neiging schoon te maken: iets doen waar ik wél controle over heb. Bijkomend voordeel: een opgeruimd huis geeft ook een opgeruimd hoofd. Succes met alle drukte en het mooie resultaat dat tevoorschijn komt na het klussen!

Mirjam zei

Hoi Elly,
Als ik echt teveel aan mijn hoofd heb blokker ik juist helemaal, dan komt er niets meer uit mijn handen omdat ik overal chaos zie... Jij hebt tenminste een heerlijk schone badkamer nu... Succes met de klus, wat zal het mooi worden...
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

Colorful home zei

Wat een leuke badkamer! Geweldig! Ik herken het opruimgevoel, gebeurt bij mij ook altijd in de zomer. Alsof je dan een nieuw jaar tegemoet gaat.
grtz!
Carolien

Marie-José zei

Leuke blog en een héél herkenbaar verhaal;)
Heb je via via gevonden, ben zelf sinds een maandje bloedfanatiek blogger (kan er óók best bij naast baan en gezin, haha) maar vind het errug leuk!!!
Ik blijf je volgen, lieve groet,
MJ (seeshappyhome.blogspot.com)

hokje zei

En straks weer genieten van een mooi geverfd én schoon huis ;)

Fijne avond!

It's me zei

Denk goed om je zelf lieve Elly.....dikke knuffel....x !

Petra zei

Ik zie alleen maar hele mooie sfeerfoto's. Maar ik ken het gevoel ik ben zelf net 6 weken aan het schilderen geweest.
Leuk idee voor de trap kom eens een kijkje nemen bij me wij zijn net klaar. Mooie letters denk om jezelf, groetjes Petra.

Alie zei

Hahaha, ik herken dat. Nou, in ieder geval hoef je zelf niet te verven, dat scheelt weer!

Sarina zei

Hahaha, klinkt heel herkenbaar.
Sterkte met de rotzooi.
Groetjes,
Sarina