woensdag 21 mei 2014

Elke Dag is een Feestje


Je kent het vast wel van dat feestje elke dag, en van dat je dan ook zelf de slingers op moet hangen

En dan weet je natuurlijk ook dat het gewoon waar is, het leven wordt er nou eenmaal een stuk vrolijker van

Dat hoeft echt niet moeilijk te zijn hoor, kan al gewoon met een paar kaarsjes (geurkaarsjes bij die goedkoperd vandaan, die best lekker roken in het begin maar inmiddels heeft het meer weg van een ontplofte wc spuitbus, maar dat even terzijde, wil het feestgevoel niet helemaal om zeep helpen)

 
Dusse... dat druilerige weer deert me niks, ik vier m´n eigen feestje

Lekkere tijdschriften erbij, nee niet alleen deze 2 hoor

Ik ben een verslaafde hè, dus ik heb er nog meer, mij hoor je voorlopig niet meer (hoe vaak ik me al niet voorgenomen heb geen tijdschriften meer te kopen... zucht... misschien maar eens een therapietje aan wagen?1?)

En wie weet tik ik nog even wat pennetjes weg vanavond

Maar nu eerst nog even wat slingertjes, uhhh... vaat wegwerken!

Liefs,
Elly

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt helemaal gelijk hoor! Al heb je natuurlijk niet overal controle over, je kunt zelf in ieder geval wel je best doen om het zo leuk mogelijk te maken.

Lieve groet, Ingrid

Annemiek zei

Ha ha ha , wat een gezellig blogje heb je er weer van gemaakt !
Lekker genieten en ach ; af en toe ;-) een tijdschrift moet kunnen ...

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Mag ik je vragen welk tijdschrift dat is in het roze met het woordje molly erop? Waar gaat het over? Ziet er goed uit, ik koop alleen de WLS en de WLS decoreren en soms de vriendin als die er voor 1,- ligt. Verder vind ik het zonde van me geld, hihi..maar leese, ik zal je niet meer storen ;) !

Lieve-Groetjes, Verie

Fia zei

hallo Elly....wat leuk dat je bij mij kwam buurten...ik moest gelijk aan je leuke blogberichtjes denken die ik met zoveel lol las....en nu heb ik je weer gevonden met je leuke bericht van je eigen feestje...dat herken ik je heb er weer een heerlijk sfeertje van gemaakt en inderdaad mijn hartenslinger past hier perfect bij...
Moet wel lachen om je geurkaarsjes...hahaa daar ruik je heel even de geur van en dan is het 3x niks...ik koop ze wel eens bij de bloemist die zijn aan de prijs maar het is een verrukkelijke geur die ik dus heel zunig brand...echt genieten is dat...
Kom gauw weer buurten bij je....fijne gezellige avond nog..

liefs Fia

Vera zei

ha dat klinkt als een gezellige dag :)
op de vaat na dan ;)
wat een gezellig breisel, wat wordt het?

groetjes

vera

Mirjam zei

Hoi Elly,
Heerlijk zo'n dienblad vol met leuke kaarsjes, voor mij hoeven de geurtjes niet hoor, kan ik niet zo tegen. En die tijdschriften zien er super uit... ik koop ze ook vaak maar telkens kom ik tijd tekort om ze goed te lezen. Kan mezelf er niet zo toe zetten... ook maar een therapietje dan?
Je hebt gelijk, zelf je feestje maken, dan is elke dag weer leuk!
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Aan geurkaarsjes doe ik ook niet, alleen de scent-chips kan ik waarderen. Ach, en nu staat hier de hele dag de deur lekker open, dus frisse lucht genoeg.
Wat een leuk breiwerk heb je liggen, leuke kleurtjes. Ik ben nog aan het haken, granny-squares. Eerst die maar eens afmaken...En tijdschriften...leuk, maar zo ontzettend duur geworden...op Pinterest (en natuurlijk woonblogs)zie je eigenlijk ook al de leukste dingen voorbij komen.
Het klopt wel wat je schrijft, met eigen slingers ophangen. Maar soms heb je geen tijd (of zin) daarvoor. Lekker balen is ook wel eens heerlijk. De dag erna ziet de wereld er toch weer heel anders uit en kun je het weer waarderen, zelfs de kleinste dingen. En dat is juist de kunst van het leven. Je hoeft niet elke dag happy te zijn, maar wel zo veel mogelijk...
Liefs, Peetje

ivoorwit.blogspot.com zei

Ziet er gezellig uit. Een goed ideetje voor als die "druilerigheid" onze kant op komt. Mooie tijdschriften!
Fijne dag, Thea

Des guirlandes zei

Ha, ik kan daar over meepraten, over die slingers. Vandaar dat mijn blog Des Guirlandes heet (= slingers)
"het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen". Nou ja lees mijn verhaaltje maar op mijn blog. Ik denk er precies zo over.
Ik sta mezelf toe om één tijdschrift per maand te kopen, anders loopt het hier echt de spuigaten uit. Dus iedere maand een keuze maken. Gaat eigenlijk best goed.
Groetjes,
Barry

Alie zei

IK kan me ook heel goed vermaken hoor binnen! Hier is het nog heerlijk weer, dus de klimop maar even bijgewerkt :)

Miranda V zei

Wat een heerlijk blogberichtje! Focussen op de mooie details is helemaal goed, heerlijk toch om dan met een leuk boekje naast te zitten. Enne... zolang je geen abbonnement hebt op AL die tijdschriften, hoef jij van mij niet in therapie hoor! ;-) (Of je moet ze alsnog allemaal uit lezen, dan mag je een abbo'tje nemen) Ik krijg de LINDA. van een vriendin als zij 'm uit heeft (en zij krijgt 'm weer van haar moeder), mijn manier van betaalbaar genieten. ;-)

Marjon zei

Het is toch eigenlijk het belangrijkste ....om het leuk met jezelf te hebben...dan ben je ook leuk voor anderen...en goedkoop of duur de styling doet het hem...en dat ziet er weer heel gezellig uit bij jou...fijn weekend en lieve groet Marjon