vrijdag 7 november 2014

Herfst...

Ik hou van alle seizoenen, de afwisseling maakt het juist zo leuk, ik zou niet in een land willen wonen waar het altijd maar warm is (alhoewel mijn man daar héél anders over denkt!)

De herfst kan ook zo heerlijk zijn, mistige ochtenden, handen diep weggedoken in je zakken, donkere avonden met kaarsjes aan...

Natuurlijk mopper ik ook als ik naar buiten moet en het stormt en het hoost...

Maar als je 's avonds dan lekker binnen zit, dan voel je je zo rijk...

Met alle spulletjes om je heen waar je zo blij van wordt...

De herfst is voor mij ook de tijd waarin ik zo'n soort van nesteldrang krijg...

Alles weer klaarmaken voor de donkere dagen...  wat veranderen, wat nieuws er in, wat anders er uit... en zo blijven we lekker bezig! I love it!!!

(kaart: You are my Sunshine van Eef Lillemor en Live to Love van Paqhuis via Zizoliving / Poster: Herfst via Vanmariel zwart-witte doos via de Hema)

Fijne dag!
Elly

11 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat leuk gedaan, Elly! Ik had onlangs de poster over de herfst als tip gegeven om er wat leuks mee te doen. Dit is een mooi idee! Fijne dag.

Lieve-Groetjes,
Verie

Marjon zei


Ziet er heel sfeervol uit Elly en ik hou ook van de herfst en de winter...heerlijk...lieve groet Marjon

Carin zei

Hoi Elly, ik heb dit blogje ook even bekeken. Hartstikke leuk. Ik denk dat ik een ander soort workshopje bij jou moet volgen, wat een bezige bij ben je toch. Dat zou ik ook willen maar helaas zit het in mijn hoofd en blijft het daar :( Ik heb wel genoten van je berichtjes en je foto's, voor ik het in de gaten had zat ik al in juni. Inmiddels roept het huishouden maar wilde je toch even een berichtje sturen.
Groetjes Carin

Unknown zei

Ik kan me helemaal aansluiten bij je post. Ik vind de herfst ook leuk, alleen de regen niet. Maar deze week is het schitterend weer.
Groetjes, Nancy

Stella zei

Leuk Elly dat zwart-wit en ook die stolpjes met de hertjes erin!!
Lieve groet,
Stella

Unknown zei

Heerlijk! Herken me helemaal in dat gevoel! :)
Het ziet er weer mooi en gezellig uit bij je!
Liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Mirjam zei

Hoi Elly,
Wat gezellig zo met al die leuke teksten in de lijstjes... heel erg mooi.
Ik wens je een heerlijke, knusse, gezellige herfst... hier lukt het al aardig...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

Anoniem zei

Ik ben de herfst ook steeds meer gaan waarderen. Natuurlijk is het dit jaar ook makkelijk met deze prachtige dagen. Maar nu het deze week alweer een stuk koeler is, vind ik het nog steeds heerlijk. Ik weet niet of ik dat nog zeg, als het vies druilerig weer is...haha. Maar als ik er zo als jou bij zit, met je mooie spulletjes gestyled op je plank, mmmm....laat maar komen die herfststormen! Wij genieten wel binnen...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

theeleuten zei

Wat een gezelligheid weer bij jou.....ik vind je "nieuwe"stijl erg leuk!
Ik ben ook blij om in nederland te wonen,heerlijk al die seizoenen....fijn weekend, lieve groet Evelien

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Heerlijk de herfst, ik hou ervan.

Je hebt een prachtige stijl, vooral de tekstborden vind ik erg leuk.

Fijn weekend en lieve groet,

Loes

Margriet zei

Ik hou ook erg van de wisseling van de seizoenen, maar als ik een favoriet moet aanwijzen zou het de herfst zijn. Ik herken het helemaal, ik heb in de herfst ook de neiging om alles gezellig te maken met allerlei nieuws, en daarna lekker op de bank met thee en een mooi boek. Fijne zondag alvast!

groetjes, Margriet